1. ZÁVOD 07.07.2024
2. ZÁVOD 11.08.2024
3. ZÁVOD 29.09.2024
4. ZÁVOD 27.10.2024
5. ZÁVOD 17.11.2024
Polygon LIBROS, Palackého 1114, 702 00 Moravská Ostrava a Přívoz
-
Motorsport Kozlovice-Koprcup z.s.
Ředitel závodů: David Škodík tel: +420 737 960 093
Organizační manažer: Michaela Pavlády +420 605 576 428
Zástupce organizačního manažera: Martina Bajerová
Technický komisař: Zdeněk Fojtík
Hlavní časoměřič: Jakub ŠkodíkZástupce časoměřiče: Dominik Supik
Zástupce časoměřiče: Radek Šplíchal
Email: info@koprcup.cz
7:00 Příjezd
8:00 Registrace a přejímka vozidel
9:00 Rozprava s jezdci
9:30 Start
15:00 Vyhlášení vítězů
15:30 Konec závodů
*časy jsou uvedeny orientačně
Důležité informace:
Snídaně: Výdej od 8:00 do 10:00 (v ceně startovného)
Obědy: Výdej od 11:00 do 14:00
třída do 1400 cm3
třída do 1600 cm3
třída do 2000 cm3
třída nad 2000 cm3
třída 4×4
třída Sériové vozy do 1600 cm3
třída Sériové vozy do 2000 cm3
třída Sériové vozy nad 2000 cm3
třída LADIES
třída JUNIOŘI
*Pokud nebudou registrováni alespoň 3 závodníci v každé třidě, daná třída se ruší pro konkrétní závod a závodník se automaticky přesune do jiné třídy.
Pravidla pro třídu Sériové vozy
§ Vozidlo musí být sériové, bez jakýchkoliv úprav na:
– Motoru
– Sání
– Výfuku
§ Karoserie musí být sériová:
– Odlehčování karoserie je zakázané
– Laminátové díly jsou zakázané
§ Interiér:
– Povolená je výměna předních sedadel za sportovní
– Povolená je výměna pásů za sportovní
– Demontáž zadních sedaček je povolena
– Žádné další úpravy nejsou povoleny
§ Podvozek musí být sériový
§ Brzdy musí být sériové, bez úprav
– Hydraulická ruční brzda je zakázaná.
§ Pneumatiky musí být sériové:
– Semisticky a slicky nejsou povoleny
*Vozidla musí být v takovém stavu, aby legálně prošla STK
Přepočet objemu motorů
U motoru přeplňovaných se přepočet provádí podle vzorce, kde platí:
V = Vz x K
V = objem motoru přepočtený, (údaj pro zařazení do třídy);
Vz = nominální objem motoru uvedený v technickém průkazu vozidla
K = 1,7 koeficient pro zážehový motor (benzínový) s přeplňováním (turbodmychadlo, mechanické dmychadlo Roots, „G“ nebo Comprex)
K = 0,7 koeficient pro vznětový (naftový) motor bez turba
K = 1,5 koeficient pro vznětový motor (naftový) s přeplňováním (turbodmychadlo)
Příklad: SUBARU Impreza WRX 1.994 cm3 x 1,7 = 3.389,8 cm3
o Vozy s Wankelovými motory jsou vždy ve vyšší objemové třídě.
o Pneumatiky jsou pro všechny třídy libovolné. Pneumatiky s hroty jsou zakázány.
o Všechny vozy 4×4 jsou v jedné skupině (sériové i závodní)
– Registrační formulář vyplňte na webu www.koprcup.cz.
– Registrované startovní číslo vozidla je vázáno na telefonní číslo závodníka. Platí tedy, že závodník má své startovací číslo po celou sezónu a během sezóny není možné jej změnit.
– Uzávěrka registrace je vždy den před závodem.
– Pokud bude přihlášeno méně než 25 účastníků, pořadatel si vyhrazuje právo zrušit vypsaný závod.
– Je nutné provést registraci včas. Na pozdější registrace nebude brán zřetel, stejně tak není možné z organizačních a časových důvodů vytvořit registraci v den konání závodu.
– Po vyplnění registrace se zasílá automatický e-mail s výzvou k platbě.
– Platba se hradí pouze předem a bankovním převodem:
– Bankovní účet: 5603577389/0800 (do zprávy pro příjemce uveďte jméno a příjmení závodníka)
– Platba musí být provedena nejpozději týden před konáním závodů.
– Platba hotově na místě není možná.
– Pokud závodník neuhradí startovné jeho registrace bude neplatná!
– Jezdec starší 18 let může startovat na závodech.
– Mladší jezdci musí být doprovázeni zákonným zástupcem, který přebírá veškerou zodpovědnost za účast jezdce na závodě.
– Jezdec může startovat maximálně na dvou vozidlech.
– Každé vozidlo musí mít řádně připevněné startovní číslo na zadních a bočních oknech.
– Startovní čísla jsou platná po celou sezonu.
– Účast na administrativní přejímce, technické přejímce a rozpravě s jezdci je povinná.
– Jezdci se řadí do přípravného prostoru podle rozpisu pořadatele.
– Na trati musí jezdec jednat tak, aby neohrozil ostatní účastníky ani pořadatele.
– Jezdec nesmí být pod vlivem alkoholu, omamných látek nebo léků ovlivňujících schopnost řídit.
– V depu je povolena jízda pouze rychlostí nepřesahující rychlost chůze.
– V depu je zakázáno gumování pneumatik a ohrožování ostatních účastníků, mechaniků a diváků.
– Při poruše vozidla je jezdec povinen odstavit vůz na bezpečném místě a následovat pokyny pořadatele.
– Jízda v protisměru je přísně zakázána a je důvodem k okamžitému vyloučení.
– Po průjezdu cílem jezdec opustí trať po předepsané trase a vrátí se do depa.
– Start i cíl jsou letmé.
– Všichni účastníci musí mít nasazenou a řádně připevněnou přilbu a být připoutáni bezpečnostními pásy.
– Vozidla musí mít zavřená boční okna a žádné volně umístěné předměty.
– Před startem je nutné podepsat čestné prohlášení o zodpovědnosti, které je k dispozici u pořadatele.
-
– Řidičský průkaz (výjimku může udělit pořadatel na základě žádosti).
– Použití bezpečnostních pásů a ochranné přilby.
– Hasicí přístroj pevně uchycen ve vozidle.
– Všechna závodní auta budou stát na plachtě, celtě nebo baneru
– Všechna auta mohou startovat bez rámu a musí být plně funkční
– WARM ZÓNA slouží pouze pro zahřátí a dochlazování
– Vozíky budou ručně dotlačeny na travnatou plochu
– Depo musí být vždy průjezdné
– Nerespektování pokynů pořadatelů.
– Nezaplacení startovného.
– Jízda ohrožující ostatní účastníky nebo pořadatele.
– Vozidlo překračuje hlukové limity (96 dB)
– Jezdci a členové doprovodu se zúčastňují závodu na vlastní nebezpečí.
– Účastníci odpovídají za veškeré škody pořadateli a třetím osobám.
– Doporučuje se uzavřít smlouvu o pojištění odpovědnosti za škodu.
– Doporučuje se uzavřít smlouvu o úrazovém pojištění jezdce.
– Účastí na závodu se jezdec vzdává žádosti o náhradu škody při nehodě.
– Pro spolujezdce je podmínkou povolení vjezdu na okruh prohlášení o zbavení odpovědnosti
– Protest se podává u ředitele závodu, a to po skončení závodu max 15minut po vyvěšení výsledkové listiny, která bude umístěna v hlavní budově.
– Protesty proti objemu motoru a nepovoleným úpravám vozu nejsou povoleny.
V každé třídě i v absolutním pořadí i pořadí 2WD:
1. místo 20 bodů
2. místo 17 bodů
3. místo 14 bodů
4. místo 12 bodů
5. místo 11 bodů
6. místo 10 bodů
7. místo 9 bodů
8. místo 8 bodů
9. místo 7 bodů
10. místo 6 bodů
11. místo 5 bodů
12. místo 4 body
13. místo 3 body
14. místo 2 body
15. místo 1 bod
– Do celkového pořadí se započítává 5 nejlepších umístění.
– V případě rovnosti bodů ze sedmi závodů, rozhoduje lepší umístění v některém z nich.
– V případě rovnosti umístění rozhoduje výsledek posledního závodu.
Závod – První tři v každé třídě obdrží pohár.
Sezona – První tři v každé třídě a v absolutním pořadí obdrží pohár.